Så blev det påsk... ☀️🐣🐔🐓

(null)
Så kom ljuset tillbaka lite ☀️☀️☀️väldigt lite, men vi passade på att ta ut dynorna för vi trodde givetvis att vi skulle få sitta här ute på ballkongen och njuta mycket mer än vad det blev. 
(null)
I skolan pysslade vi...
(null)
 
(null)
 
(null)
Och under skärtorsdagen hade vi fest, påskfest. Pyssel, film, musik, dans och ägglekar. 🥚🥚🥚🥚
(null)
 
(null)
Ledningen på skolan bjöd på tårta. Jag klarade även denna gång att stå emot för min hälsas skull. 
(null)
 
(null)
Hemma pyntade vi lite och köpte även hem lite härliga tulpaner. Våren står på lur bakom knuten. 
(null)
Påskafton kom med härligt besök...
(null)
mycket god mat! 😋😋😋
(null)
Min kära son och min bror dök upp för lite påskfirande. 
(null)
😋😋😋
(null)
Gissa vem som vann påskboulen!👌🏼🤝👍🏼Girl power!
(null)
 
Dessutom fick vi fira pappa som fyllde 83år på påskdagen. 
(null)
Mina kära söner fick äntligen krama om sin morfar på mycket mycket länge. Morfar Bertil har äntligen fått sin spruta mot Covid 19. Mycket kärlek, mat och tårta delades tillsammans. ❤️🎉🎂
(null)
 
(null)
 
(null)
Så lycklig man kan bli när man äntligen får träffa sina barn och sin familj. ❤️❤️❤️
(null)
❤️❤️❤️
(null)
Tack Birgitta för att du är där intill pappa Bertil. Vilken lycka att ni fann kärleken igen då ni blev ensamma! ❤️❤️❤️(null)
 
(null)
Gissar att min pappa har haft förlite att göra under Corona året, bildbeviset talar sitt tydliga språk...😂🤣😂🤣
 
(null)
Min ferieledighet har ägnats åt härliga återhämtande promenader, där äntligen våren nu är på inträde. Nedan följer lite bilder från mina dagliga promenader. 
(null)
 
(null)
 
Nu hoppas vi får vatten i fontänen och att båtarna i havet 💦, att värmen kommer och att ☀️ solen skiner på oss varje dag.
(null)
 
(null)
 
(null)
 
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
 
(null)
Grannar! 
(null)
 
(null)
Sällskap på promenaden... "Hasse"
(null)
 
(null)
 
Staden i mitt hjärta...   ❤️❤️❤️

Kommentera här: