Kvalitetstid...


Passade på att unna mig lite kvalitetstid tillsammans med min man, när han hade middagspaus i sin postala tjänst 📯, när jag ändå inte fick vara på jobbet pga möjlig Corona-virus  tog jag mig till Vilshärads Strand för lite trevligt samvaro en liten stund innan han for iväg med alla brev och reklamblad. 



Jag satt kvar på en stock vid havet i Vilshärad. 💦
Strandens stillhet, lugnet, havets brus, jag lät ljuset tränga in i varje por ☀️ lyssnar innåt, kände mig som pånyttfödd. ❤️ 🙏🏼❤️



Så kom beskedet jag kunde återvända till jobbet och skoleleverna som hade väntat och längtat. 😁😜


Hösten är här med kalla kyliga mornar. Även om solen skiner ☀️ så faller blombladen och hösten gör sitt intrång i balkonglådorna. 🍁🍂 Jag stannade till på vägen hem idag. 
Snart i balkonglådorna... 😁👌🏼









Kommentera här: