Vi är en av fem...

Vi är en av de fem lyckliga som får komma och titta på en ledig lägenhet. Det är mycket svårt i dagens läge att få någon bostad som man kan känna att här skulle jag villja bo resten av mitt liv. Så där så man känner att här kommer jag att kunna trivas förträffligt underbart. 
 
Vi har stått mycket, mycket länge i kö. 
Oo, vad då, tänker du nu.... 
Jo, visst men ni har ju redan en fantastisk fin lägenhet idag. 
Ja, jag vet! 
Ljus, fräsch, modern, lätt att hålla ren, ja några skulle nog säga helläcker och skulle vilja byta med oss direkt. 
 
Men, men.... 
Jag har försökt o försökt att få till det där extra med charm och gamla möbler och känsla, men det vill sig inte riktigt då vår lägenheten inte har det där, rätta känslan, själen o charmen. Den är helt enkelt för ny och modern innuti. Balkongen älskar jag dock. ❤️
 
Drömmen har alltid varit att hamna i ett torp eller charmig gammal stuga med egna hönor 🐔🐓🐥och lite egen ekologisk odling på tomten. 🍒🍓🍎🍅🥦🥒🥬
Göran har kanske inte samma dröm om ett gammalt torp på landet. Då måste man prioritera om för att få behålla kärleken och lyckan i sitt liv. ❤️
 
Nja, vad då då tänker du nu, en ny lägenhet vad kan den då ge? 
Den här lägenheten, det är inte vilken lägenheten som helst utan en riktigt härlig fräsch sekelskiftslägenhet mitt i centrala Halmstad. En 3:a på 82m² som kanske kan vara vår stora dröm. Detta skulle kunna vara den stora potential till att ändå få ett fantastiskt drömboende mitt inne i stan med själ och känsla, där vi båda kan känna att här, just här kan vi bo resten av vårt liv. 
 
Håll nu tummarna 👍🏼för oss att den här lägenheten kan bli vår! 🙏🏼
 
 
 


Kommentera här: