En av de sista dagarna på semestern...

 
En av de sista dagarna på semestern tog jag bilen upp till Alingsås. Jag ville passa på att besöka pappa Bertil 🥰och hans Birgitta för att få en dag tillsammans innan jag återgår till att vara lärare på skolan igen. För i nästa vecka är livet tillbaka i skolsalen, där ska 25 fantastiska åk 3:elever utvecklas, glädjas och lära inför livet. 😍
 
Efter en härlig lunch tillsammans på deras fantastiska altan/ balkong tog vi oss en liten tur med bilen. 🚗
 
Bilturen gick mot gamla hemtrakter, här har mina barn växt upp, här har jag varit mor och lärare och körsångare och mycket mycket mer. Vi besökte Kälströms! En härlig butik på landet, strax utanför Nossebro. Om man inte vet att butiken finns är det nog inte lätt att hitta hit. Men på sociala medier sprids nu deras existens och fler och fler hittar hit. Här hittar du underbar design och inspiration för inredning. Jag låter bilderna nedan tala för sig själv.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

En liten fika blev det också.
 
Mycket, mycket trevligt! Har ni vägarna förbi så ta er in för att få lite härlig inspiration. 
 
Därefter tog vi oss till mamma Eva ❤️för att sätta en liten blomma. 💐
 
 
18 år är en lång tid men ändå som en kort blinkning. Jisses vad tar åren vägen... Så mycket som hänt och ändå så känns det så nära inpå. Jag har inga svårigheter att se mamma framför mig, känna hennes närvaro. Även om det blir alltmer sällan jag ber om hjälp från henne, ovan där. Men det händer fortfarande att jag tar kontakt om jag känner mig ledsen eller behöver hjälp med viktiga funderingar i livet. 
 
Min moster Birgitta och hennes Åke fick även de en påhälsning och en liten blomma. ❤️
 
 
Mina barns farmor och farfar fick en blomma och ett innerligt tack för mina fantastiska, omtänksamma och  kärleksfulla barn. 😍 Vilken enorm tur jag har haft som fått vara mamma till dessa och vara en del av deras liv. ❤️❤️❤️
 
 
Sedan blev det lite kvällsmat på Brobacka caffè utanför Alingsås innan det var dags att ta sig hem. 
 
 
 
Tack pappa Bertil och Birgitta för denna gång!  🥰 ❤️

Kommentera här: