Sista semesterdagen...


Igår var det min sista semesterlediga dag innan skol- och läsåret drar igång igen på måndag. Oj så fort det har gått... 🤪


Så i fredags blev det en härlig heldag med en kär gammal vän.  💞


(null)

Bild lånad av Eva-Lena! 


Vi startade dagen med en god lunch på härliga Söderpiren. 😋 Vinden pinade, piskade och vågorna gick höga. De vindsurfare som gett sig ut passade säkert på och njöt därute i böljan den blå. 🌊💨



(null)

Sedan blev det en härlig roadtripp ut bland loppis o inspiration.  Från den ena butiken till den andra.  

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Ja, jag har en förkärlek till havet...💦 Det är otroligt fascinerande med sin kraft. Från det klara, stilla, välkomnande spegelblanka till det rytande, fräsande, exploderande  skådespel 🌊 Jag bara älskar det. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Till sist landade vi i Mellbystrand för en bit mat på Chillout Mellby  😋😋


(null)

(null)

(null)

Vilken fantastisk dag! 😁

Här är ställena som blev ärade med ett besök: Mia’s inspiration och inredning, Ann-Tikt & Sånt, Kattens loppis & kuriosa, Stackarps kvarn, Skummeslövs  Second handhus. 

(null)


(null)


Och javisst blev det även lite loppisfynd som fick följa med hem!! 😉


Jag måste ändå nämna, vilken fantastisk sommarledighet jag har haft. Jag har njutit varje sekund den här sommaren! 💞

Mycket sol och bad med massor av roligheter har det blivit. ☀️💦

Tillsammans med nära och kära har jag upplevt fantastiska platser och festligheter.  🥂🍾  🎉


Nu kan jag bara önska att  höstterminen blir varm och härlig och att även den för med sig kära upplevelser framöver! 🍁🍂


Nu kör vi... 👍🏼😁







Kommentera här: