OOOOO så lite reklam....

Lite reklam då det syftar till något riktigt bra!
Min dotter är en fantastisk tandläkare...lyhörd och mjuk på hand. En mer fantastisk tandläkare får du leta länge efter...
 
  
Söker du efter en ny tandläkare? Boka tid hos tandläkare Carolina Carholt, Dina Tandläkare på Gärdet i Stockholm. Ring och boka tid på 08-545 875 00 eller mejla till [email protected] 
#tandvård#tänder#tandläkare#dinatandlakare#dentist#estetisktandvård#botox#fillers
 
 
Följ henne gärna på Instagram @dinatandlakare 😀 
 
 
Vitare tänder?! Inga problem!! Hon gör specialanpassade blekningsskenor anpassade efter dina tänder.
Nu även godkänd certifikation! Grundkurs i fillers 😄

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Hon är precis den person jag efterlyser när jag går till tandläkaren. Synd hon inte har sin mottagning lite längre söder ut. Jag hade turen att äntligen träffa på en tandläkarängel. Trist nog har hon öppnat eget längre bort och dit vill jag inte åka när det är busväder.
Jag tror C kommer att få fullt upp i sin agenda snart.
Kram Bobo

Svar: Tack Bobo!Jag är övertygad om att min dotter kommer att ha fullt upp inom kort. Dessutom får jag en chans att se vår huvudstad lite oftare även om jag tycker att mina barn kommit en lite långt bort från sin kära mamma... Vet dock inte vad mina barn tycker om det. De kanske tycker det är gott ha sin mamma på lite avstånd. ;)
Till Kristihimmelsfärd bär det iväg upp till min kära tandläkare för att få mina tänder putsade av ett proffs. <3
kram Ingela
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: