Kick-off på jobbet

Då var jag i full gång igen...

Sommaren är slut! Skolan startar om en vecka och i dag fanns lärarna samlade för Kick-off på Tylöbäcks konferenscenter med arbetstid 8-20! 😜

 
Hisparna hade ordnat med lite aktiviteter under efm. 
Jag hade roligt på äventyrsgolfen med mina närmsta kollegor...
 
 
Dags att välja rätt klubba...
 
Ja visst kändes det som ett äventyr vart bollens kulle hamna...
 
 
Håll stadigt i klubban. 
 
Tungan rätt i mun. 
 
 
 
 
 
 
Hanna lyckades med en hole in one! Grattis, grattis!
 
Snygga poses! 
Gissa vem som vann? 
 
 
Sedan blev det stormöte år 1-3. Diskussionerna gick varma... planering av föräldramöte m.m
Stort tack till ledningen på Fyllingeskolan som skapade en sådan bra ballans mellan arbete och trivsel på vår första dag efter semestern det blev en rejäl Kick-off. 💕💕
 
 

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Jag drar till med att den glada tjejen längst fram på fotot vann. Rätt eller rätt?
Äventyrsgolf är kul. Där såg fint ut. Gissar på att ni hade tur med vädret.
Då är du igång för fullt med höstterminen.
Hoppas allt flyter på som det ska och att dina krafter räcker hela terminen. Det är både ett superviktigt jobb och ett stentufft sådant. Jag är väl insatt i branschen.
Kram Bobo

Svar: Ha ha du gissar givetvis rätt! ;D Jag har beslutat mig för att göra riktigt roliga saker på fritiden när jag orkar för att just orka med det tuffa klimatet som råder i ett klassrum nu förtiden. Jag har anmält mig till en fotokurs där jag ska lära mig systemkameran lite bättre. Det kursen ser jag mycket framemot. Kanske blir det även lite yoga och meditation också för att fylla på energi. Dessutom har jag min körsång en fantastisk energipåfyllning... under hösten övar vi på Händels Messias för att avsluta med stor konsert i Snöstorps härliga kyrka.
Ha en underbar september höst.
Kram Ingela
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: