Hissa flaggan i topp 🇾đŸ‡Ș

Tjo ho! 
Hissa flaggan i topp,🇾đŸ‡Ș nu Ă€r han klar!!!!!
Civilingenjör med inriktning mot rymd och flygteknik. đŸš€âœˆïžđŸšđŸ›©
Stort grattis min Ă€lskade son Christoffer Carholt. Jag Ă€r mĂ€kta imponerad! 
 
 
Under midsommarveckan Ă„ker han till Athen, Grekland för att ta med sig sin artikel, examensarbete till den stora teknik-konferensen. Hans rapport: Design, Modelling and Control of Single Rotar UAV, skall han stĂ„ till svars inför hela vĂ€rldens tekniknördar. Vilken hĂ€rlig grej att fĂ„ vara med om

Stort lycka till min son, vad mÄnne det bliva av dig. Stora kramar och lyckönskningar!
💕💕💕💕💖🎉 đŸŸđŸŽ©đŸŽ‰đŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸ‘đŸŒđŸŽ‰
 
 
LuleĂ„ o Kiruna har varit min sons hem under sex lĂ„nga Ă„r. Midnattssol men Ă€ven snö, mörker och kyla. 
Christoffer har aldrig tvivlat pĂ„ sin egen förmĂ„ga. Även under mycket tunga perioder med mĂ„nga tuffa och svĂ„ra matematiska tentor sĂ„ kĂ€mpade han pĂ„ för att tillslut ta sig igenom....
Han har verkligen visat pĂ„ styrka och entrĂ€genhet och med ett stort fokus pĂ„ att lyckas, han har alltid haft sitt mĂ„l i sikte. Även om vĂ€gen inte gick riktigt sĂ„ spikrakt som han kanske tĂ€nkt sig frĂ„n början... livet tar en pĂ„ olika sidospĂ„r samt Ă€r full av upplevelser och lĂ€rdomar under vĂ€gen. 
Min son var glad för dessa upplevelser, de Àr dem som gör dig till den unika person du Àr.
 


 
Det plĂ„gar mig i mitt mammahjĂ€rta 💖 att jag inte kan stĂ„ utanför universitetet i LuleĂ„ i dag och visa min uppskattning och min glĂ€dje, att som mamma finnas sĂ„ lĂ„ngt bort dĂ„ jag helst vill vara med och hylla och se glĂ€djen i mitt barns ögon kĂ€nns riktigt tufft. Jag Ă€r otroligt stolt... Jag Ă€lskar dig min son, stort lycka till i ditt fortsatta livslĂ„nga lĂ€rande. đŸš€đŸ’•đŸ’–đŸŽ‰ đŸŸđŸ’•đŸ’–đŸŽ‰ đŸš€
 
 
                đŸš€ đŸŽ‰ đŸŸđŸŽ©đŸŽ‰         đŸŽ‰đŸŽ©đŸŸđŸŽ‰đŸš€
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Jag förstÄr att du var en megastolt mamma. Vilken grej. Jag blir impad bara av at lÀsa denna bloggtext.
Jag önskar honom all lycka i framtiden.
Kram Bobo

Svar: Tack Bobo! Nu ska han bara ha ett jobb och falla tillbaka pÄ... :D
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera hÀr: