Nya bilder i, En bild om dagen...

Bilder från: En bild om dagen 2014
 
Bild 58: #vardag #enbildomdagen2014 Cyklandes till och från jobb vardagsvis. Hemåt är det 5 km uppför hela vägen, det känns i lårmusklerna. Det innebär att det är nerför på väg dit på morgonkvisten. Skönt! Halmstads finaste kyrka passeras två gånger om dagen. Så tjusig!
Bild 59: #stor #enbildomdagen2014 Trade Center eller i folkmun kallad Jörgens pinne intill högskolan i Halmstad.
 
Bild 60: #upp #enbildomdagen2014. regntyngd dag på cykeln
 
bild 61: #frukt #enbildomdagen2014
 
Bild 62: #granne #enbildomdagen2014 Har hamnat uppe i Stockholm, Östermalm hos min dotter. Här finns det många grannar...
 
Bild 63: #klockan 17 #enbildomdagen2014#rosafettisdag. I dag klär jag mig i rosa i kampen mot cancer.
Bild 64: Ett leende. Min underbara dotter.
 

Bild 65: #fönster #enbildomdagen2014 Kirunas fina kyrka
 
Bild 66: #rött #enbildomdagen2014 I min sons studentrum i Kiruna...
 
Bild 67: #gaffel #enbildomdagen2014
 
Bild 68: en skylt #enbildomdagen2014 I dag har jag gått utanför ramen, det bli ett kollage av bilder. På väg hem från Kiruna!
Bild 69: #moln #enbildomdagen2014 Moln över Brogård med liten måne...
Bild 70: #solglasögon #enbildomdagen2014
Bild 71: ett hörn #enbildomdagen2014. Halmstads vackraste kyrka ligger i Snöstorp är en sexkantig kyrka utformning från gamla romerska rundkyrkorna.
Var bara tvungen att lägga in en bonusbild där du kan se den vackra kyrkan också...
 
 
Bild 72: #roligt #enbildomdagen2014 Fantastiskt roligt att lära mig mer och mer gällande fotografering och bildbehandling. Roligt och stimulerande. 
Bild 73: #nyckel #enbildomdagen2014 Nyckel till framgång är kunskap. Goda strategier, bra val samt erfarenheter bildar en bra grogrund i kunskapens-ryggsäck i det livslånga lärandet.
 
 
Bild 74: #djur #enbildomdagen2014 
 
Bild 75: #namn #enbildomdagen2014 
 
Bilder 76: #sopor #enbildomdagen2014 Uppmaning till alla hundägare, plocka upp efter hunden!!! Det har jag alltid gjort. 
 
Bild 77: #fötter #enbildomdagen2014 Att ständigt behöva gå upp före tuppen är tröttande... I dag var det otroligt jobbigt. Även i morgon ringer klockan 05.00.
 Ny utmaning i morgon i form av avslappning....

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Så många läckra bilder du valt ut. Jag gillar bredden och din fantasi. Du blandar stort och smått. Tänker vitt och brett. Sedan småler jag och nickar åt gliringen med hundbajset. Kram Bobo

Kommentera här: