Presenten levereras

Dagen är inne då min kära syster skulle få sin födelsedagspresent.

Det var i somras som min lillasyster fyllde jämt. På ett magiskt sätt passerat hon då i ålder både mig och mamma, om hon nu hade levt, mamma sa alltid att hon var 27 år i sinnet, det var bara kroppen som åldrades, och det på ett mycket märkligt sätt och jag håller med henne. Kroppen håller sig inte i form och ansiktet som möter mig i spegeln är inte riktigt det som jag känner igen.

Sms gick till systra mi: Jag hämtar dig med bilen kvart i tio, då ska du vara klar! Puss :D <3

Färden gick in till stan där första anhalten blev till

Ljusmassage

En unik massage som utförs med smält varm olja från ett aromatiskt ljus. En ädel sammansättning av ingredienser vårdar din hud med rikedom och näring samt ger uppstramning och lenhet. Det magiska i denna behandling är kombinationen av massage och aromaterapi.

 

Här mådde vi mycket gott…

Lite däst känner man sig efter, lite vätska och lite fix på toaletten sedan fortsatte vi ut på stan för lite shopping.

Sedan blev vi sugna på lite lunch…

 

Börje Olssons skafferi lät oss smaka på mycket gott. 

Ut på stan igen…

Ut och in i olika affärer. Tror nog syrran fick tag på lite julklappar till sina barn… säger inte vad och till vem! 

 Dagen slutade på Roberts café med en go fika innan systra mi fick skjuts hem igen till familjen där kvällsmaten skulle gå i tacofestens tecken. 
 
Själv fick jag sätta mig tillbords och fick en fantastisk bakad potatis. 
 Och nu blir det Så mycket bättre med Agnes. 
 
 
 

Kommentera här: