Stockholm, Stockholm världens stad! 💞

Vilken fantastisk Kristi himmelsfärdshelg det blev... 

 

Redan på onsdagen, direkt efter jobbet satte jag mig i bilen för att ta mig upp till Stockholm för att träffa mina älskade barn. 

På vägen upp stannade jag till i Linköping och hämtade där upp äldsta sonen. Härligt att få sällskap upp de sista timmar i bilen.  

Så skönt när man äntligen ser den runda Globen och vet att nu är vi framme efter så många timmar i bilen. 

 

 

 

 

 

 

💞 Äntligen satt jag så i soffan omgiven av två av mina älskade barn med en kopp te. Som jag hade sett fram emot denna långhelgen som innebar mys med nära o kära 💞

 

 

 

Första dagen ägnades åt trevligt umgänge, shopping på MOS och god grill buffé i Hammarby Sjöstad. 

 

 

 

 
 
 

 

 

Efter en god natts sömn var det dags att träffa min kära syster, hennes älskling och hennes 3 barn. 

 

 

Vi tog oss ut till Vaxholm och njöt av värmen, omgivningarna, sällskapet och mycket god mat. 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Tredje dagen tog vi Djurgårdsfärjan ut och vandrade sedan runt ön i den fantastiska naturen tillsammans.

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Helgen avslutades med att vi åt en underbar födelsedagsbrunch tillsammans 💞 Grattis kära Lina! 🎉 på Kung Carls Bakficka. 

 

 

 

 

 

 

 
 
 

 

 

 

 

 
 

 

 
 
 

 

 

 
 
 
 
 

 

 

 

Sedan var det åter dags att sätta sig i bilen för en lång tur hemåt. 

 

💞 alltså dags att säga hejdå, för denna gång... 💞 Stort tack för denna långhelg... Stockholm, Stockholm världens stad!💞

 

 
 
 

Kommentera här: