Sommarlediga dagar... ☀️


Oj vad jag har nyttjat, unnat mig att bara vara under denna sommarledighet. Underbara lata lediga dagar. 


På stranden i solstolen ☀️med en tidning, en bok eller ett korsord... 📚

(null)


På bio... feelgoodfilmer är aldrig fel! 🎶🎶🎥🎬

(null)

(null)

(null)


På café, barer och restauranger i gott sällskap... 🥂🍾

(null)


Hotellfrukostar 😋😋😋

(null)


Antik och loppisrundor... 

Här fick vi lite heminrednings inspiration på L. Home. 😁

http://www.lhome.se/

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Hos Johnssons Gård ett fantastiskt företagshotell i Vare utanför Varberg. Kreaturen flyttade ut och in flyttade ett gym i ligghallen, ett ölbryggeri i mjölkrummet och ett bageri med café och en BBQ-resturang vid ungdjursstallet och mycket mycket mer... 

Stort tack Eva-Lena o Håkan för rundturen på Gården! Alltid lika mysigt att träffas och umgås tillsammans en stund. 💞  

https://www.johnssonsgard.se/


(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)


Jag måste säga att jag tycker om Halmstads gatukonst.  👍🏼 Nu är ännu en ny under progress intill Norre Port ska bli intressant och se vad resultatet blir. 😁👍🏼


(null)


(null)


(null)


I dag blev det en tur till Mellby utanför Laholm för ett besök på Ann-Tikt & Sånt... 😊 Även här trivs jag alldeles fantastiskt för att få ny inspiration till hemmet. Gardiner, kuddar och några vaser följde med hem😉👍🏼

http://www.anntikt.se/


(null)


(null)

(null)

(null)

(null)

Dessutom har jag hittat till en serie på NETFLIX: The Crown 👑 

En härlig kostymfilm serie om Engelska drottningen som jag plöjer igenom, avsnitt efter avsnitt.  📽⚜️👑🎩 Dessutom så otroligt intressant och lärorikt om en dynamisk monarki med kronan, regering, kyrkan som ska utvecklas i ny tid.  Serien är en amerikansk-brittisk dramaserie som skildrar kung Georg VI:s död och Elizabeth II:s tid som drottning. Jag kan inte sluta titta! 👀

(null)


Och ännu är inte sommardagarna slut fortfarande är jag öppen för många infall och påhitt och härliga stranddagar... ☀️💦Dessutom blir det ett sagolikt bröllop i Skåne till helgen. 💍🎩🥂🍾❤️

Kommentera här: