Brunch på Heagård!

Nu är det gjort!! Brunch på Heagård
Vi är 6 tjejer som träffades vt-84 på Plönningeskolan. I snart 35 år har vi hållit ihop skrattat och pratat och njutit i varandras fantastiskt härliga sällskap under åren. I dag var det dags för återträff. Stort tack tjejer!!!

Heagårds brunch!!!
Jisses vad gott... även för en LCHF:are 
kall buffé, varm buffé sam dessert...

Jag plockade av:
Köttbullar, Olika sorters korvar Bondomelett Äggröra
Jag hoppade Ostron med vinägrett, men smakade av Räkor på platå med rostad paprikasalsa och aioli Nykokta blåmusslor med fänkål, vitlök och timjan, Varmrökt lax med krasse, Räkor och rödlök i dillmajjo.
Heagårds hemgjorda Tomat- och löksallad Plocksallad Säsongens primörer Virgin Bloody Mary.
Pastrami, salami, Rökta korvar, olika sorters ostar med saltrostade nötter. 
Jag säger har du inte ätit brunch här så rekommenderar jag det o varmaste. Hit tar jag gärna med mig Göran nästa gång för att njuta... 😋

 

Här fanns mycket att välja på... och titta på! :D 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dessutom kom jag hem med en sen bröllpspresent från tjejerna.
Hoppsan! Vi hade tydligen inte träffats sedan jag och Göran gifte oss.
 
 
 
 

Kommentarer:

1 JUNITJEJ:

Så illa gott det ser ut!

Svar: Javisst det var mums!
Ingela Harrysson Nilsson

2 Bosse Lidén:

Vad kul att ni hållit ihop så länge. Hoppas det blir många år och gånger till.
Vårkramar från Bobo

Svar: Hej Bobo!Det är underbart att träffa tjejerna, man tar liksom upp tråden där man slutade sist och vi skrattar och skojar som om vi var 20 år igen. Visst är det härligt med gamla vänner.
kramar i vårsolen tillbaka. Ingela
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: