Hej, min vän! Så började det brev...

Hej, min vän!
Så började det brev och den utmaning som jag fick för några veckor sedan.

          

Visst vill du testa på att köra Street Strider?! Det är så kul och riktigt bra o skonsam konditions- och bålträning - det har du nog inte missat att jag tycker!

Så därför bjuder jag nu in några av mina vänner för att, tillsammans med min instruktör Petra på Golden Wellness, få en personlig genomgång och chans att lära känna den där manicken lite bättre…

 
 
 
 
 
 

Så nu i förmiddags var vi ett antal tjejer, eller andra kanske skulle kalla oss tanter, samlade på Johnssons Gård. Här blev vi tilldelade varsin Street Strider.

 

Med mig i packningen hade jag min cykelhjälm, en vattenflaska, galet gott humör och ett sällan skådat jävlar-anamma så vi alla uppmanats att ha med!

 
 Petra på Golden Wellness, gav oss en personlig genomgång...
 
 
Sedan fick vi fart på benen...
 
 
Vingligt till en början men sedan gick det riktigt bra må jag säga...
 
 
 
 

Vi fick under några timmar med en rejäl utmaning i konditionsträning samtidigt som vi fick en fantastisk uppmuntran av E-L och Petra, deras hjälp och stöttning till oss alla var ovärderlig.

Efter att vi alla varit riktigt duktiga o stridat bjöd min kära vän Eva-Lena på god brunch och därefter även tårta, då hon fyllt år. Vi kunde även sitta kvar en stund för att riktigt varva ner och umgås lite extra. Allt utgick från ett soligt och härligt Johnssons Gård i Varberg.

 
 

Petra på Golden Wellness gav oss också en guidad rundtur i deras naturhinderbana på gården. 

 
 
 
 
 
E-L har verkligen förmågan att uppmuntra och utmanade det där lilla extra och jag var inte så sen med att ta chansen när jag fick den.

Vilken härlig dag det blev… och ja! jag blev verkligen utmanad.
Nu sitter jag här hemma, nyduschad och med skakiga ben och med ett stort leende.

Stort Tack Eva-Lena Johnsson! High Five!

 

Kommentarer:

1 Anna - Fotograf & Rovfågeltränare:

Aldrig hört talas om Street Striders förut, ser ju hur roligt ut som helst! Och vilken mysig gård ni var på! :)

Svar: Jättefin gård utanför Varberg! Street Striders är köpta ifrån USA som jag förstod. Alldeles nytt här i Sverige :D /Ingela
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: