Ny resa!

Så ska jag nu ut och resa igen...
Mina kära kollegor på avdelningen har ordnat en hemlig resa. 
Instruktionerna var: infinn dig på Halmstad centralstation i morgon lördag. Resan går med tåg mot Göteborg 9.05. tag med bekväma skor, badkläder ut ifall att, ett lite finare ombyte till kvällen, hemresa kommer ske någon gång under söndagen. 

Ska bli mycket spännande att se vad jag hamnar. Man kan ju fantisera hur mycket som helst på vad som ska ske... 
 
Ja just det, vad finns det för sevärdheter i Götet?
Liseberg, Botaniska, Universeum, Göteborgs operan, Feskekörkan, Ullevi, Scandinavium, Vinga, Avenyn, Paddan, Slottsparken, Rondo... Ja det finns ju hur mycket som helst om man börjar drömma sig bort för en stund. Undrar just vad vi hamnar? 
De sista kollegan sa när vi slutade för dagen var... Ät inte för mycket frukost, vi fikar nämligen på tåget upp, bara så du vet och inte kunde jag dra ur henne några mer ledtrådar. ha ha ha!
Tänk om vi inte ska stanna i Göteborg utan hamnar någon helt annan stans? 
Morgondagen förtäljer historien och den som väntar på något gått... 
 
Sedan har jag nog firat färdigt gällande 50 årsdagen. 

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Jag tror inte att du är färdigfirad. Till hösten dyker det säkert upp en inbjudan att du ska infinna dig i Utsiktstornet på Galgberget och ska ta med dig en kikare och en käpp.

Svar: Ha ha ha.... Jag skulle inte tro det men skulle det så vara ställer jag gärna upp på allt som är lite roligt och kan förgylla vardagen lite.
Kram Ingela
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: