Lyckad helg...

Vad lyckat det blev…

Jag slapp den uppblåsbara och fick ligga i en skön säng samtidigt fick vi en fantastiskt trevlig kväll tillsammans med god mat utan att ha ansträngt oss det minsta.  

250 meters promenad från hemmet tog vi in på Clarion Collection Hotel Norre Park. Vi tog tillfället i akt, fångade en dag och förgyllde den ytterligare… det gäller att våga fånga dessa tillfällen i flykten, det kan dyka upp när du minst anar.

 

Dessa guldkorn är mer värda än alla presenter, blommor och choklader i värden under Alla hjärtans dag.  Denna dag råkade bara infalla under samma helg.

 

Hur gick det då att kombinera detta med LCHF? Jo! alldeles ypperligt… bara man själv vill.

Jag har nu klarat -4kg samt -6 cm i midjan. Jag tackar mig själv. Sötsuget har flytt sin kos och jag äter fantastisk smakrik god mat med god aptit och håller mig mätt som aldrig förr.

 Här är dagens hotellfrukost!

 Mums!

 

 

Kommentera här: