Håller SJ tidtabellen???

Då var det dax att packa igen... Den här gången blir det dock den lilla väskan som packas. Tidigt, tidigt redan klockan fem i morgonbitti går tåget upp till Norrköping för Rikskonferensen i Teknik 2015! Två byten på vägen.
Nja, kanske inte på vägen, tåget måste ha räls under... hi hi :D
 
 
Vi är fyra kollegor och vår förskolechef som reser upp för att ta del av föreläsningarna. Här ska vi inspireras, diskutera och ta del av olika möjligheter. Tanken är givetvis att utvecklas inom ämnet Teknik. 
 
Jag ser det som en stor förmån att få åka ut på mässor så här, både i personlig utveckling och i att stimulera och utveckla vår verksamhet på förskolan ytterligare. 
 
Jag hoppas att jag med lätthet kommer att ta mig upp ur sängen vid fyratiden i morgonbitti så jag inte missar tåget. Jag har en fantastisk man som går upp för att köra mig till tåget även om han har sovmorgon.
 
Tummarna håller jag dock för att SJ kan hålla sina tider så att vi kommer upp i tid till Norrköping med tåget och inte åker i onödan och missar några föreläsningar. 
 
Vad tror du, håller SJ tidtabellen??  
På tisdag, sen kväll vet vi hur det gick... 
 
Ha en bra vecka 💖
 
 
 

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Hoppas de inte ändrade reglerna och bytte spår på vägen för det är långt till Peking. Hoppas även det var givande föreläsningar och att du inte somnade och började snarka för högt. Retstickan Bobo

Svar: Tack Bobo! Resan gick bra... Men jisses vad trött jag var under efm. Tänk att sitta still och knappt kunna röra sig. Resan hem med Krösatåget tog dock lite tid... Stannar i var och varannan liten håla. Hi hi 😜
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: