På resande fot...

I fredags tog sonen och jag bilen upp till Götegorg. Zebastian hade ett viktigt möte inbokat på eftermiddagen. Jag passade därför på att göra honom sällskap upp. 
Först slank vi in på det stora varuhuset som vi saknar i Halmstad, IKEA. Här fick jag köpt både det ena och det andra för att stajla sovrummet lite bättre. 

Så här bra blev det när vi sedan kom hem... 

Därefter åkte vi in till staden... Medan Zebbe gick på mötet vandrade jag runt lite.  
Jag hamnade så småningom vid gästhamnen där jag satt mig och njöt... 



Jag höll hela tiden mina tummar för Zebbe...
När vi möttes upp igen tog vi bilen upp till Alingsås, pappa och Birgitta tog emot. 
Här bjöds det på härlig god mat i mycket trevligt sällskap. Trevligt besök och mycket prat med goda lärarkollegor från Essunga kommun blev det också under kvällen. 
Innan vi åkte hem på lördagen han vi med ett mysigt cafébesök i Alingsås som är Sveriges cafétätaste stad.  



Sedan bar det hem för att sätta ihop bänken... 

Dagens kvinnor reder sig bra själva... 👍🏼 

Kommentera här: