Mat, skumpa och Roxette...

Christoffer är i stan... Han behövde tanka på lite... Extra omtanke, några kramar av Mamma gör gott. När påfyllningen och mamma dosen är påfylld drar han upp för nya tentor och examensarbete i Luleå.  
Men först lite god mat på Heagård.  Härlig god lunchbuffé 


Jättegott!!! 

På kvällen sedan snikade vi till oss några låtar utanför Örjansvall där Roxette spelade för sin hemmapublik. 


När jag kom hem kunde jag dock lätt konstatera att balkongen gav lika bra musikupplevelse om inte bättre.  Dessutom han vi fira med skumpa och gratulera Zebbe till nya arbetsmöjligheter.  🍸👍🏼 🎉 stort Grattis! 
Nu laddar vi batterierna i natt och njuter av att få träffa alla underbara människor som tillsammans med oss ska få uppleva Dan Reed... 


Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Från Carola till Rozette. Från Tylösand till Örjans Vall. Det är bara en omväg med cyklarna som skiljer dem åt. Eller så är det mer.
Ladda batterier hos mamma är något jag saknar. Kram Bobo

Svar: Vi kanske kunde ladda batterierna lättare om vi stannar upp och transformerar känslan när man som liten satt i mammas knä... Jag vet inte, men jag får en härlig ro när jag tänker på min mamma <3
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: