Fullt upp...

Otroligt vad tiden går fort.... 
Vad gör jag då, undrar ni nog, varför hinner hon inte skriva här på bloggen. 
Jo då allt går i ett farligt fläng... vi sorterar allt från foton, gamla leksaker, kläder... ja rensa i röran innan flytt.
Vad vill vi ta med till det nya och vad är absolut helt onödigt att flytta med... vi rensar hårt. 
Allt går tydligen också att sälja. FB har loppissidor där allt möjligt kan byta ägare. Vi säljer barnböcker, bokhyllor, skrivbord, sängar och gamla filmkameror, frimärkssamlingar och ja allt du kan tänka dig. 
 
Så ska man hinna jobba också... ;D 
 
Jag tog mig tid när fotona var framme att göra detta collage 
 
 Tänk vad tiden går... tänk att vi redan har hunnit halvvägs genom livet! Jag och Göran <3 
 
Vi har även hunnit beställa en resa... någon som kan gissa vad det bär iväg under april månad? Vi firar 5 år tillsammans Jag och Göran. <3 
 
 

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Det måste vara lätt att fastna när man börjar titta på gamla kort. Vad gulliga ni ser ut. :) Lycka till med allt. Glöm inte att lägga in roliga pauser med trevliga aktiviteter. Jag gissar på Säffle om ni håller er inrikes. Annars slår jag seriöst till med Paris. Kram Bobo

Svar: Det blir en lite längre resa... inte Paris utan vi tar oss lite längre söder ut med flyg... :D
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: