Det blev en kväll på stranden... 🎶🎶🎶 där båtarna seglade förbi 🎶🎶🎶

Jobbet är igång som vanligt…

Vanligt och vanligt, jag menar semestern är slut… och det är snart dags att räkna ner dagarna för att starta upp på en helt ny förskola för mig.

Och då! Då slår värmen och sommaren till… i augusti! Orättvist tycker många… äntligen säger en del… och jag stormtrivs…

Jag ringde Göran när jag cyklade hemåt från arbetet.

-Jag fixar kvällsmat så hämtar jag dig när du har slutat jobbet, löd mina ord… är det okej?

Lite nyfiken var han nog… Han spanade mot fikakorgen, när jag hämtade honom.

Bilen tog oss ca 1 mil ut till Frösakull ett stenkast från den populära stranden i Tylösand… Vi kunde lätt höra musiken från after beachen där Bad Influence spelade denna kväll.

Efter bara en liten stund tystnade musiken och vi kunde då höra skvalpet från vågorna som rullade in... härligt!

Fortfarande badade några eftersläntrare eller de som kanske precis som vi tagit sig ner för ett svalt kvällsdopp.

Detta är rogivande på hög nivå… så här borde man alltid få ha det eller?

 
 
 
 
 
 
 
Det blev en kväll på stranden... 🎶🎶🎶 där båtarna seglade förbi 🎶🎶🎶 
 
 
 Tack för att det blev en sådan fantastisk sommarkväll...

Kommentarer:

1 Fru Fräken:

Lite snopet kan man tycka att sommaren återkom så sent! Men visst blir det lite lättare att både leva och jobba när solen skiner!

Svar: Så sant, så sant 👍🏼😃
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: