Julafton

Julafton är alltid lite av hysteri…

Frukost och i iordningsställande även lite förberedelse för julmiddag. Vad man ska ha på sig verkar alltid vara ett stort bekymmer även om barnen har förberett sig. När duschen är gjord och Göran tagit sina barn med sig till sin mamma på dopp i grytan öppnade jag och mina barn våra julklappar.

 

Tänk att mina kära barn lyckades överraska mig så totalt. Nytt objektiv!

 Tack älskade ungar.

Därefter bar det snabbt iväg till min kära syster med familj

 
 
 
 
 
 
 
 
Min kära syster!
 
 
 
Min älskade Göran!
 
 
 
Kvällen avslutades med ännu en julmiddag med alla barnen hemma
 
 
..... lite kortspel och filmen Notting Hill (för sjunde gången) på tv´n. Visst är den underbar! 
 
Juldagen går i ett lugnare tempo... mat, glögg och kortspel <3

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Förstår att det är härligt att ha barnen och familjen samlad igen. Vilken fin present. Notting Hill kan man se även en åttonde gång. Ni har kanske också fått en vit jul idag. Kram Bobo

Svar: Notting Hill kan man se hur många gånger som helst! Ingen vit jul här i Halmstad. Hade varit lite mysigt om vi fått lite men helst vill jag inget ha på vägarna. 😜 Ha en fortsatt trevlig julhelg Bobo. Kram
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: