Fler bilder i en bild om dagen...

Jag fortsätter med fotandet i en bild om dagen 2014. Och ni får höra det igen... det är med viss tvekan jag nu fortsätter... Det tar allt för lång tid... tanken lurar hela tiden på vad som temat skall innebära under nästa dag, fokusen här och nu är inte riktigt på topp... ändå är jag inte mogen att ge upp. Jag tycker att mina bilder skiftar en aning i kvalité men ändock finns det bilder där jag känner att japp där satt den... och då får jag den där lusten till att fortsätta ännu ett tag. Kanske jag lär mig mer under tiden... Så här kommer bilderna... Var så god och granska...

Bild 100: teknologi

Taget rätt ner i.... någon som kan gissa? Jodå! det är rätt ner i brödrosten.

Bild 101: morgon

Bild 102: hatt

Bild 103 konst

I Norre katts park finns detta tillfälliga konstverk intill blommande magnolior, rododendron och azaleor och lindalléer. Otroligt magiskt på något vis, som trollbunden kunde jag inte släppa denna skepnad. Önskar att jag hade haft en bättre kamera istället för mobilen samt i fått ett annat sken t.ex. i mörker.

Bild 104: gult

Likt en tulpanbukett som inte slagit ut.

Bild 105: nerifrån

Likt en myras perspektiv.

Bild: 106 I luften

Livräddarna Tylösand håller till här, om en månad eller två.

Bild 107: latex

Pippilekplatsen i Norre Kattspark. I sockerdricksträdet hänger barnen sina gamla latexnappar när de ska sluta med napp.

Bild 108: gullig

Glad påsk

Bild 109: ord på L ( löparsko)

Bild 110: upptagen

Bild 111: på golvet.

Bild 112: köksbord

Kommentera här: