kön ringlade lång...

Kön ringlade otroligt lång och biljetterna tog slut på ett kick!  

 

Dessutom var jag redan uppbokad på APT med arbetskollegorna den aktuella kvällen.

Gårkvällen som ägnades åt fotbollen fick en liten avstickare i pausen av Facebook.

Och vad hittar man då för inlägg:

EXTRAKONSERTER MED RICKARD, CAROLA o TEAMRICKARD!

Det har varit så hårt tryck på biljetterna till julkonserterna och så många har bett att vi ska göra fler konserter... så då gör vi det!

Vi bestämde just att göra två extrakonserter måndagen den 16/12 kl 18 o 21.

Biljetterna släpps på Turistbyrån o Arenan i Halmstad imorn den 20/11 kl 10.

Hoppas vi ses!

Rickard Söderberg

Oj oj oj vad lyckan blev stor…  Vi fick tag på biljetter.

En till mig och en till min syster, även om vi tyckte att kön var allt för lång även idag. Stackars kollegan fick stå i kylan för att få tag till biljetter till hela arbetslaget. Men, Tjo ho säger vi!

Jag ser fram emot att få slå mig ner i en fantastisk tjusig kyrka och lyssna till dessa fantastiska sångare. Det ska bli mig ett stort nöje!

 

 

Jag måste tala om att jag har faktisk sjungit och körat bakom Carola på Globen i Stockholm med Toner för miljoner kören för många år sedan.   

Här kan du få ett smakprov…

Pride (In the name of love):

An American Trilogy:

Inte så dåligt va?

Kan inte låta bli att nämna att när jag som 18 -åring strosade runt i centrum i Staffanstorp, Skåne en härlig sommardag, när jag var och hälsade på mina föräldrar kom en hel liten cykelliga och jagade runt och ropade Carola efter mig och ville ha min autograf… snacka om look alike… hi hi :D

Nu för tiden är vi inte så lika längre… 

 

 

 

 

Kommentera här: