En fantastiska jul och nyårshelg...

Så kom då äntligen den fantastiska julhelgen…

Mys med min lillasyster och hennes barn, min lillebror och givetvis mina egna älskade barn. Vi åt gott, umgicks, spelade spel, badade och mös framför brasan, så underbart härligt att bara få rå om varandra några dagar.  Julaftonsnatten satte jag mig i bilen för att åka ut till Arlanda för att ta emot min yngste, Zebastian som hade varit på semester i Mexico och kom lägligt hem. Nu var vi alltså samlade, alla! Ja, ja! Jag saknade ju min man och hans barn lite, men jag är ju snart hemma i Halmstad igen. 

 
 
 
 
💕 Min kära syster Birgitta med alla barn! 🎄🎅🏽 🎁 ❤️
 
 
Julklappar delades ut till alla snälla barn! ;) 
 
Så kom han då änligen hem från Mexico! 
Härligt att ha alla på plats för några ynka timmar tillsammans...
Kvällsmys!  det blev en fantastisk kväll i Bålsta! 💦🎶🎶🎶
 
 
 
 

Sedan blev det även lite vuxenspel.... Många goda skratt, luriga svårigheter, ilskna blickar, irriterade utfall, glädjetillrop, stress, ord-bajseri, stilpoäng, och mycket trevlig och rolig samvaro! 🤪💕

Stort tack för en härlig julhelg tillsammans!

 

Eftersom jag har förmånen av att ha ferietjänst kunde jag hitta på lite mer under dessa härliga lovdagar...

On the road again, denna gången blev det till Alingsås!

Jag passade alltså på att träffa min kära pappa och hans sambo Birgitta! 

 
På mellandagspromenad i Alingsås, 5 km, pappa still going strong, det var svårt att hänga med i pappas tempo. 👍🏼🤪💦
 
 
💕 Så överraskande och härligt att få träffa min kära moster Dora, tillika fadder. 💕 @ Gräddhyllan innan jag for hemmåt igen. 
 
 
Under mellandagarna han vi med lite långpromenader, 5 km  längst Nissan är en härlig rekreation för hälsan.
I love it! 
❤️❤️
 
 
 
Bruset från vattneti ån är underbart... vilken kraft denna källa har. 
 
 
Sedan blev det då nyårsafton... 2017 möter 2018! 
 
 
Underbart kul att på nyårsafton ta sig ut till Vilshärad för lite nyårsgolf... med dessa goa vänner. Detta var andra året i rad... kan detta månne bli en återkommande grej tillsammans.
 
 

Nytt År! 2018 Välkommen nya år...
Låt det nya året komma med lycka och glädje, styrka och friskhet, sång och musik, sevärdheter och resor, avkoppling och balans till kropp och själ, massor av kärlek. 🕯🙏🏼 💕 Dessutom fred på jorden! 💕

Förrätt: RÄKSOPPA
Huvudrätt: Filippinsk 🇵🇭 MECHADO & KARRE KARRE till det vanlig svensk sallad med fetaost. 
Efterrätt: TRIFLE MED LEMON CURD OCH VANILJCRÈME

 
 
 
 
 
 
 
 
Sedan var det dags för skålen!
 
 
 
GOTT NYTT ÅR till alla där ute!
 
 
 
 
 
 

 

 

Kommentera här: