Ny säng...

Ja då har jag fått några nätter i min nya fantastiska säng, Tempur North Cloud Deluxe. 

Måste säga att jag inte har sovit så gott på många, många år.  Vi tog oss med den lilla röda 🚗 för att ta oss tillbaka till butiken. Vi han knappt innanför dörren så kom vår försäljare runt hörnet. Döm om hans förvåning när han fick se oss 😳 riktigt överraskad blev han att vi tagit bilen enbart för att söka upp honom för att tacka. Han sken upp som en sol och det syntes att han uppskattade vårt tilltag. Kanske inte så många som återkopplar om köpet går bra.  Men för oss kändes det helt rätt att göra detta. En stor kram fick jag på köpet. 


Och... LCHF funkar ännu mycket bra. Jag fortsätter och återkommer om mitt mående framöver. 
Min frukost idag: 


Kommentarer:

1 jossan:

Den ser riktigt skön ut! Hoppas du har haft en bra helg (:

Svar: Tack! Helgen har varit riktigt bra :)
Ingela Harrysson Nilsson

2 Helene:

Ser superskön ut :D

Svar: Japp! Det är den verkligen. Lyx! 👍🏼😃
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: