Stockholm, Stockholm världens stad...

Stockholm, Stockholm, stad i världen, Stockholm, Stockholm, världens stad, Stockholm, Stockholm, härlig är den
Stockholm, Stockholm, gör mej glad...
Under Kristi himmelsfärdshelgen tog jag så tåget upp till vår huvudstad här väntade mig en härlig vår och långhelg... 
 
 
 
Ja, Jag har hamnat hos min dotter så härligt att få lite bonustid... Om ett år är hon färdig tandläkare
 
 
 Hon fyller år i dag
och då är det jordgubbar som gäller...
 
 Det ska vi fira...
 
Pannkakstårta är givet
 
 
Stockholm är verkligen vacker...
 
 
 
 Ut för att göra stan...
 
vi bryter av med lite mat...
 
Oj! Vad dyrt det blev...shoppade loss rätt rejält. 
 
Sedan slank vi in på Feet och nails för en fantastisk stund i en massagestol samtidigt som vi lyxade till det med lite fotvård. Underbart!
 
 
 
Sista kvällen firade vi på Berns Asiatiska
 
 
 
Jisses vad gott!
 
 
 
 
 
 
 avslutade vi med lite efterrätt
 
Tack min kära dotter för en fantastisk Stockholmsvistelse...
 

Kommentera här: