Lycka, lycka, lycka ❤️❤️❤️

Oj vad det händer mycket…  och visst är det lycka för en del… inte för andra.

Min stora lycka är att Göran, min kärlek, har beslutat sig för att flytta hem., hem till mig igen. ❤️
Projektet under sommarmånaderna blev inte så lyckat… Det är en stor konst att vara i från den man älskar … man blir liksom halv. Ibland känns det som man blir tillintetgjord, som en våt fläck. Så nu till helgen kan en sökande hand finna en annan hand under natten… ❤️

I kväll är min son Zebastian på väg hem till Halmstad med bil och släp. Och jag säger ett JÄTTE STORT GRATTIS! då han blivit erbjuden en tillsvidare anställning i Göteborg som IT supporter. Han har även hittat ett hem som inneboende i Göteborg. Det blir en första nystart i en ny stad. Önskar honom all lycka. Visst måste det bli rätt när allt faller på plats och löser sig så… Han är in the flow som man säger. Flyttlasset går under helgen. ❤️

Lycka är också att min bror Peter är i så god form att han klarar av att göra en alldeles unik operation under hösten.  Han ska göra en jätteoperation nere i Malmö, där de öppnar upp hela bröstet och bålen. Tar ut alla organ för att lägga i varm cellgift… häller sedan varm cellgift i kroppen … avlägsnar huvudtumör och bygger om magsäcken av tarmar osv. En operation som kommer att ta ca 12 timmar. Jag undrar hur kroppen kommer att må efter en sådan behandling… All lycka till min bror ❤️

Min kära vän xxxx åker till Lund på måndag där får hon veta vad som kommer att ske med henne… jag har förstått att hon kommer att få gå igenom ett rent helvete framöver… strålningar och cellgifter m.m. Kan inget annat än att önska henne all lycka och att hon vet att jag finns för henne när hon vill och behöver mig ❤️

På måndag börjar jag på Teknikförskolan, så i tisdagskväll hade jag mina gamla närmaste avdelningskollegor från Klackerup på lite mat och prat här hemma.  Vi hade mycket trevligt och kvällen gick alltför fort.  Riktigt roligt att få ta ett riktigt avslut av kära vänner och kollegor. En stor överraskning var det presentkort jag fick på Köpmansgården, The-experterna. Stort Tack! Eva, Helen och Gerd ❤️

 

Ooooch japp, det blev en liten vinst på trissen också… plötsligt händer det! ❤️

 

 

 

 

Kommentarer:

1 Anonym:

Härliga nyheter att läsa att du blivit hel igen. En halv Ingela, visserligen stenrik efter den lottvinsten är inte samma sak. :)
Det andra är mer sorgligt. Vilket stort ingrepp. Hoppas det går bra för både din bror och din vän. Det hjälper inte att hata men det är svårt att hitta ett annat ord för cancer.
Lycka till med nya jobbet. Njut så mycket du kan ha gemenskapen med Göran som verkar vara en härlig kille.
Kram Bobo

Svar: Det känns underbart... nu är jag hel :D
Ingela Harrysson Nilsson

Kommentera här: