Strandväder...

Snuvan slog till som en bomb och ena ögat rinner konstant... Förstod nästan genast att jag för första gången har drabbats akut av en mycket svår allergisk reaktion. Naturen där allt slår ut samtidigt i trädgården och i skogen bakom huset är underbart men... Påsken förvandlades från grådaskigt regnväder till helt underbara sommardagar med 20 gradig värme och detta satte sina tydliga spår på min hälsa. Då mina barn har haft jobbigt med allergier visste jag att om jag tar mig till havet kanske allergin skulle lindras. Carolina var villig att hänga på ner till havet innan hon skulle åka tillbaka till Stockholm för studier.
En underbar stund vid havet... och det lindrade gott..... Vi tog rundan förbi apoteket innan vi åkte hem igen. Samtidigt tog Göran med sig Ulla och Fredrik till Örjans vall där HBK äntligen fick en vinst (2-1) mot Helsingborg.
Heja HBK!

Kommentarer:

1 Bosse Lidén:

Vad jobbigt för dig. Tur det hjälpte lite med att bygga sandslott. Havet är alltid en frisk injektion.
Där har vi det. HBK:s enda chans för nytt kontrakt denna säsong, är att Ulla är maskot. Hon måste följa med på alla deras matcher. Jag känner busschauffören. Markus kan säkert fixa det där. ;) Kram Bobo

Svar: Ulla undrar om Markus kan hämta henne på Djurgården inför varje match, då ställer hon gärna upp. Flaggan visar vägen dessutom har hon redan köpt årsprenumeration i supporterklubben. Jag själv har proppat i mig piller,nässprejer och astmasprejer i flera dagar och jag känner att snart kanske det vänder så att jag kan börja njuta igen. ;D kram
Ingela Harrysson Nilsson

2 Bosse Lidén:

Inga problem. Då hinner de snacka ihop sig på spelarbussen.:)
Tufft för dig. Hoppas du slipper det nästa vår. Jag fick det första gången i mitt liv samtidigt som jag flyttade hemifrån och bodde granne med en Björk. Litet b ska det vara. I ditt fall kan det även röra sig om golfvirus. Det brukar sätta sig i ögonen till skillnad från golvvirus som mest drabbar naveln som börjar luddar kraftigt. Säg inget till doktorn om att jag hjälpt till med diagnosen. Sådant är känsligt. Ge Göran en riktig Görankram på hans namnsdag. Hälsningar från Dr Bobo Pihl.

Kommentera här: