Att ha roligt tillsammans...

När barnen var små var jag alltid ledig på loven... det var en förmån som jag har haft som lärare, arbetade dess mer under resten av läsåren måste jag då tillägga... många sena kvällar med böcker som skulle rättas och många planeringar inför lektioner har det blivit genom åren. 
 
Varje ledigt lov passade jag och barnen på att se till att åka och bowla.  Det var en grej som vi alla tyckte var roligt att göra, dessutom gjorde vi något tillsammans. Många gånger fanns det även plats för kompisar och vänner som följde med för att ha lite kul ihop med oss. Bilderna nedan är hämtade från feb.2002 då min mamma, barnens mormor fortfarande levde, ett halvår senare fanns hon inte längre hos oss. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Under gårdagen var det så dags igen. Tillsammans med familjen Lindberg, lillsyrrans familj alltså... 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lycklig vinnare blev..... Christoffer.... men som sagt, det är inte vinsten i sig som är det roliga, utan att vi gör saker tillsammans. ;D <3 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: